måndag 1 april 2013

Välkommen

Hej, jag heter Tove.
Det här är min blogg.

Jag är sjukt jävla osäker på hur det här ska gå till egentligen, men det får väl bli vad det blir.
Planen är att jag ska skriva om saker som gör mig förbannad eller glad, eller kanske om saker som förbryllar mig.
Troligen kommer jag skriva en hel del om folks idioti i största allmänhet, men jag ska också anstränga mig för att vara nyanserad.
Det kommer och handla om politik och feminism, om frustration och framgångar men framförallt om mig och mina åsikter.
Just nu går jag på konstskola så i början kommer det troligen vara en del konst också.

Ni ska bara få sitta här och njuta medan mitt magnifika ego byggs up inför era ögon.
I nuläget är det inte magnifikt så det förslår, men det har viss potential att svälla ut och bli ohanterligt, jag jobbar på det.


Här ska jag odla min hybris för den kan fan komma väl till pass här i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar